Snitel vienez

Abia acum am descoperit,cam tarziu recunosc dar niciodata nu e prea tarziu,ca snitelul vienez se pregateste intr-un anume fel si nu este acelas snitel pe care-l pregatim noi din piept de pui si majoritatea le spun snitel,ce facem noi e pui panee!
Sa va spun si voua poate nu stiati:
1-Se pregateste doar din carne de vitel sau vita dar nu din orice carne,din muschiul alb pentru ca este fraged si nu are fire de grasime prin el
2-se bate carnea portionata intre doua folii doar cu ciocanul de lemn cu partea nezimtata
3-se condimenteaza doar cu sare si putin piper
4-se trece prin faina,ou batut si pesmet alb iar cand se scoate din faina si din pesmet,se scutura excesul
5-la prajit se folosesc trei feluri de grasimi in cantitati egale de:ulei,untura de porc si unt
6-carnea pusa la prajit nu trebuie sa atinga fundul,deci trebuie sa fie bine incinsa si grasime suficienta
7-la prajit se lasa atat cat este rumenita crusta in culoare aurie apoi se scoate cu clestele pe prosoape de hartie
8-crusta pe snitel nu trebuie sa fie lipita de carne,si sa fie in valuri
9-garniturile pentru snitele sunt:salata de cartofi cu ceapa rosie.cartofi mici noi fierti si trasi in unt tot cu ceapa rosie deasupra si legume fierte la abur dar cea mai des intalnita garnitura sunt cartofii prajiti
Astea fiind zise sa ne apucam de treaba!
AVEM NEVOIE DE:
500g muschi alb de vitel
sare
piper
2oua
1cana cu faina alba
1cana cu pesmet alb
1ceasca ulei
1ceasca untura
1ceasca unt
cartofi
salata verde
CUM SE PROCEDEAZA:
Feliezi muschiul,il bati intre doua folii cu ciocanul de lemn fara sa-i distrugi fibrele dar nici sa ramana gros,il pudrezi cu sare si piper dupa gust si lasi deoparte pe farfurie
In trei boluri pui oua batute cu un praf de sare,faina alba si pesmet apoi treci carnea prin faina,scuturi excesul,oua batute,tii carnea deasupra sa se scurga excesul apoi prin pesmet de asemenea scuturi si pui in tigaie in grasimea incinsa
Nu intorci carnea decat o singura data,cand este rumenita si are o culoare aurie apoi le scoti pe hartie de bucatarie
Ale mele nu sunt aurii pentru ca nu am avut pesmet alb dar valurile se observa daa???
Servesti snitelul cu ce garnitura doresti,eu am optat pentru cartofi prajiti si salata verde.
Doamne,nu mi-as fi imaginat ca voi reusi si eu gustul acestui snitel asa cum am mancat in Austria,este incredibil de bun,doar daca se respecta regulile spuse la inceput.

Pofta buna!

  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme