Pizza cu humus

Mi-a trimis fata mea din Franta reteta asta s-o fac eu,apoi sa-i spun cum este ca s-o faca si ea!!!ia uite la ea,daca nu-i buna sa stric eu ingredientele!!😃😃😃😃😃😃
Ei bine nu am stricat nimic pentru ca a fost super buna,abia astept sa-mi spuna daca le-a placut!

AVEM NEVOIE DE:
aluat de pizza(eu il cumpar,nu-i greu de facut dar am devenit mai comoda)
1dovlecel
1ardei gras,eu am avut ceva resturi de ardei colorati
6ciuperci
200g humus clasic
masline
piper
busuioc uscat
CUM SE PROCEDEAZA:
Aluatul pus in tava pe hartie de copt,eu l-am taiat si am facut mini pizze,intinzi pe toata suprafata humus

deasupra pui rondele fine de dovlecel,fasii de ardei,ciuperci feliate fin,toate puse pe gratarul Teflon
apoi rondele de masline,putin piper deasupra si busuioc apoi lasi la cuptor 20min
Se servesc imediat,sunt senzationale!!
Pentru humusul clasic,pui in blender nautul scurs si clatit,adaugi 2linguri pasta tahini,1catel de usturoi,putina sare daca e nevoie si putin ulei de masline


   

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme