Salau in sos de rosii

Cat au stat copiii la noi am facut o mica sxcursie la "fratii"nostri moldoveni de peste Prut pentru ca nu am fost niciodata chiar daca suntem la o azvarlitura de bat!!!
Am crezut ca imediat dupa ce se termina vama,incep sa se intinda satele dar am mers mai bine de o ora pana am dat de primul sat,in schimb am dat imediat de vama ucraineana unde toti erau militari cu armele pe umar si cand am vazut asa ceva,nu stiam cum sa intoarcem mai repede!!😃😃😃
Radeau si ei dar si vamesii moldoveni cand ne-au vazut asa repede inapoi,in schimb noua nu ne ardea de ras!!!
Ei bine dupa aceasta excursie,seara am ajuns acasa cu bomboane,peste si oua!!
AVEM NEVOIE DE:
1kg salau
1cutie cubulete de rosii Sun Food
1capatana mica de usturoi
sare
piper
1frunza de dafin
putin cimbru
frunze de salvie uscata si verde
ulei
faina
CUM SE PROCEDEAZA:
Pestele curatat,spalat,uscat,pudrat cu sare,il treci prin faina si-l prajesti in ulei1min.pe ambele parti,apoi il scoti pe o farfurie
Amesteci intr-un vas rosiile din cutie pasate cu furculita,adaugi sare,piper,putin cimbru,salvie uscata,2-3linguri ulei de la prajit,usturoi pisat,putina apa iar dupa ce ai amestecat rastorni peste peste intr-un vas termorezistent
deasupra pui o crenguta de salvie si lasi la cuptor 30min
Pui pe farfurie si se mananca imediat,cine doreste cu mamaliguta!!


 
  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme