Flori cu nutella

Am vazut pe un grup culinar unde sunt inscrisa aceste flori si le-am facut fetelor dar pacat ca nu au fost mai multe!!
AVEM NEVOIE DE:
1pachet aluat de foietaj
1borcan Nutella
2-3linguri unt de arahide
1galbenus
CUM SE PROCEDEAZA:
Intinzi aluatul pe masa,il tai in patrate de 8-9cm,ungi marginile patratelor cu galbenus,in mijloc pui 1lingurita nutella,deasupra 1/2lingurita unt de arahide,
aduni marginile ca o bocceluta,o intorci pe masa si o aplatizezi cu palmele cu grija sa fie bine sigilata,pana rezulta un cerc,pui acest cerc pe o foaie de copt taiata mica,faci apoi 8taieturi incepand de la mijloc spre margine dar atentie mijlocul nu trebuie taiat!!

  apoi fiecare fasie o intorci cu taietura in sus,pui floarea cu tot cu hartie in tava pe hartie de copt(deci sunt 2hartii de copt),ungi cu galbenus si la cuptor 15min la foc mare
Dupa ce am taiat patratele,mi-a ramas o fasie mai lunga de aluat,am taiat-o in doua,am pus nutella pe mijloc,am acoperit cu alta fasie,am sigilat marginile,am facut o taietura pe mijloc apoi am procedat la fel cum se fac minciunelele sau scovergile cum se numesc prin alte locuri;m-am chinuit putin pentru ca aluatul se incalzise si era lipicios,curgea nutella dar in final am reusit spre incantarea fetelor!
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme