Falafel

Am raspuns provocarii prietenilor de la Sun Food si particip la concursul #retetaSunFood 
organizat de Sun Food  
M-am bucurat pentru faptul ca aveam in camara mea ultimile conserve de la Sun Food si m-am pus pe treaba in speranta ca poate cine stie va iesi soarele si pe strada mea,chiar daca mi-am propus sa nu mai particip la astfel de concursuri unde se intalnesc nume "grele"!!!
Am avut de ales intre Falafel si Shakshuka dar eu am ales-o pe prima pentru ca am mai facut si ne-au placut foarte mult.
AVEM NEVOIE DE:
2conserve de naut Sun Food
2cepe
5catei de usturoi
1legatura mare de patrunjel
2linguri cu varf cu faina
1/2lingurita chimion pudra(eu am folosit un condiment special pentru falafel)
sare
piper
cateva linguri cu ulei pentru prajit
In poza am doar 1cutie si 1ceapa,pentru ca l-am avut ajutor pe sotul meu si eu fiind preocupata cu alte probleme de moment,daca tot erau pe masa,a inceput el pregatirea!!!
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pune in robot nautul bine scurs,se paseaza dar rezultatul sa nu fie o pasta apoi se amesteca cu ceapa curatata si taiata marunt,patrunjelul spalat si de asemene taiat marunt,usturoiul pisat,sare,piper,chimion,se amesteca totul cu o lingura de faina,iar daca mai e nevoie se mai adauga si restul de faina
Dupa omogenizare,cu o lingurita se ia din compozitie,se fac sfere in palme,se trec prin faina,se aplatizeaza apoi se prajesc in ulei incins pe ambela parti avand grija sa nu se arda
Dupa ce s-au rumenit,se scot pe o farfurie cu hartie de bucatarie care absoarbe surplusul de ulei
Pentru servire se pun pe farfurie iar alaturi salata de rosii
La indemnul sotului meu,am pus pentru servire intr-un mic bol,putina dulceata de ardei iuti si sa stiti ca nu a fost rea ideea!!



 


Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme