Weekend cu spor parada lunii August

Am ajuns si la sfarsitul lunii si implicit la sfarsitul acestei provocari;de aceasta data chiar daca nu au participat fete asa cum ma asteptam,am fost si sunt mai multumita si bucuroasa in acelas timp fata de alte luni,mai mult pentru faptul ca a fost adaugata in regulament "Reteta de suflet"
Impreuna cu voi,am adus un omagiu mamei mele cu aceasta supa care a fost ultima mancare a ei inainte de a pleca de langa noi!Nu va imaginati cat de fericita am fost si pentru asta va multumesc!!
Gata sa trecem la ale noastre acum!!
Pentru aceasta luna am ales pentru fete sa gateasca
Mancare de post\ Legume
Supe
Alte dulciuri
Cea mai harnica si rapida a fost draga de ea
MONICA HOROIU
care s-a intrecut pe sine facandu-ma fericita nu cu una ci cu doua retete delicioase pentru mine dar si pentru familia ei.
Prima reteta a fost Tarta cu prune
Cea de-a doua reteta,spre rusinea mea nu am recunoscut de la prima vedere,a fost
Orez cu dovlecei si rosii
Frumoasa LAURA MARIA DIN 
a ales sa gateasca Supa crema de porumb cu rosii

Ma bucur ca v-a placut draga mea tanara gospodina!
CRISTINA IULIANA PANA care mai tot timpul e pusa pe fuga,ba cu gatitul pentru zmei,ba cu plimbatul in lumea larga pe motor la spatele tatalui zmeu,si-a facut timp si pentru mine facandu-ma fericita cu doua retete!!
Multumesc Crisule drag si te imbratisez!
Prima reteta este o supa care mi-a placut foarte mult cand am facut-o si m-am bucurat ca a ales-o
Supa de cartofi cu fructe de mare
Cea de-a doua reteta este tot o delicatesa, la fel de gustoasa ca si prima
Supa de praz cu carne tocata si branza
Mmm,nici nu vreau sa ma gandesc cat de bune au fost!!
ELENA BITE gospodina si harnica Elena,m-a surprins cu
Chiftele din fasole boabe de post
Adevarul ca si eu cand m-am apucat sa le pregatesc,nu prea eram incantata dar la final cand am vazut cat sunt de bune,mi-am zis ca urmatoarea tura voi face mai multe.Ma bucur draga mea ca au fost si pe placul vostru!
Eeeei ultima dar nu cea din urma a venit tot o prietena draga,care sta in Grecia si care are un suflet de aur ca sa zic asa! ALINA PAPADOPOL,a ales sa pregateasca tot o supa gustoasa,daca tot e sezonul tuturor legumelor si a porumbului
Supa de rosii cu porumb
Am fost atentionata de Alina ca am "pierdut'pe drum doua reteta pregatite!!!sa-mi fie rusine,asta-i semn de ce oare???Intradevar asa este draga mea harnicuta dar mai ales ambitioasa,m-ai dat gata cu cele patru preparate pentru care-ti multumesc din suflet!! Dupa supa,Alina a mai pregatit o    
Budinca de dovlecei
si Tocanita de legume
Ma bucur mult Alina ca ai avut timp si incredere in retetele mele ca vor fi pe gustul vostru si din cate am observat,toate au avut succes in familia ta,iti multumesc si iarta-mi greseala!!

 Acum dragile mele vine "cireasa de pe tort"vine surpriza mea pentru voi,trebuie sa va rasplatesc timpul pe care mi l-ati acordat,ca ati fost in asentimentul meu,intr-un cuvant,ati fost langa mine,gatind reteta mea de suflet,asta fiind
Supa de pui cu lapte de cocos
Bineinteles ca si de aceasta data MONICA nu s-a dezmintit si mi-a adus prima farfuria cu supa si m-am bucurat foarte tare cand mica printesa a spus ca are un gust bun
La fel a spus si ELENA si din nou m-am bucurat
Apoi LAURA a venit tot cu aceleasi laude
Nu s-a lasat mai prejos nici ALINA,la cat de ambitioasa o stiu!
Astea fiind zise,va multumesc din suflet dragile mele prietene,pentru tot ce ati facut pentru mine,va imbratisez cu mare drag si va doresc tot binele din lume!!
Surpriza mea pentru voi... e surpriza bineinteles,de aceea fiind prima gazda cu reteta de suflet,din tot sufletul va voi trimite cate o surpriza la toate.
Pentru Monica si Alina am adresele,ramane ca Laura si Elena,sa-mi trimiteti adresele in mesaj privat.
Asa cum m-am bucurat eu,sper sa va bucurati si voi!!
Va multumesc inca o data!!


4 comentarii:

  1. Este o parada cu adevarat deosebita. Imi place mult tot ce vad aici si regret ca nu am putut sa fac mai multe retete.

    PS. Supa cu carne de pui si lapte de cocos este "pe val". Deja am achizitionat/primit inca o cutie/conserva de lapte de cocos. Multumesc mult pentru reteta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunata parada! :-* Minunate preparate! Multumim draga Lubita! :-*

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Elena pentru participare si ma bucur tare mult ca ti-a placut supa,este intradevar ceva super delicios!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc si eu Crisule drag,meritul este si al vostru pentru aceasta parada!!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme