Paste cu ciuperci galbiori

Am spus, si mereu voi spune ca-mi plac pastele,imi plac ciupercile,mai ales acesti galbiori iar combinatia e super buna!

AVEM NEVOIE DE:
1punga cu paste integrale
500g ciuperci galbiori
1ceapa
2linguri ulei
50ml vin alb
200ml smantana lichida de soia,eu am folosit de cocos
sare
piper
CUM SE PROCEDEAZA:
Ciupercile foarte bine spalate,scurse,taiate marunt,le calesti in vasul cu ulei impreuna cu ceapa tocata fin sau cine vrea sa elimine calirea,se fierb in apa cat sa le cuprinda cu 1lingura ulei

Dupa ce a scazut apa din ele,adaugi vinul iar dupa ce s-a evaporat alcoolul, adaugi smantana si  lasi pe foc amestecand pana se ingroasa
iar la final  potrivesti de gust apoi opresti focul
Pastele fierte 8-10min(pastele integrale au un timp mai mare la fierbere pentru ca sunt facute din faina de grau dur),le pui pe platou sau farfurie,deasupra sosul de ciuperci si se serveste.




0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme