Castraveti in saramura pentru iarna

Anul trecut mi-a spus Mihaela mea sa nu mai pun castraveti cu otet pentru ca fac rau la stomac.
M-am conformat,am facut,i-am trimis,a fost foarte multumita,nu am primit observatii iar acum in 2017,tot la fel pun si asa voi face mereu pentru ca sunt foarte buni;am mai gasit prin camara un borcan ratacit si am ramas si eu uimita cat de buni si crocanti erau!bravo mie!!!
Nu trebuie sa va faceti probleme pentru saramura care este tulbure la final,pentru ca veti observa,dupa ceva timp se va limpezi,doar daca se umfla capacul si curge saramura atunci trebuie desfacut borcanul sau eliminat pentru ca a prins aer si castravetii sunt compromisi,deci atentie la capace!!
AVEM NEVOIE DE:
castraveti
flori de marar uscate
usturoi
sare
boabe de piper
boabe de mustar
ardei iute
3-4frunze de dafin
CUM SE PROCEDEAZA:
Castravetii proaspeti si sanatosi,se tin intr-unvas cu apa rece si 2-3linguri de sare,30min,maxim 1h;se tin asa pentru ca unii castraveti sunt amari si astfel dispare amarala
Dupa acest timp,se scot,se clatesc cu apa curata,se pun in borcane impreuna cu restul ingredientelor puse cate putin dar fara frunze de dafin
Acum va spun cum masurati apa ca sa stiti cata sare se pune.Am vazut in alte retete cate 1lingurita la borcan dar pentru gustul nostru este prea sarat,asa ca umpli cu apa un pet de 2l,umpli borcanele,daca mai trebuie apa pui tot asa cu masura,apoi intr-un vas rastorni toate borcanele de apa,daca ai tinut minte cate peturi cu apa ai folosit,adaugi cate 1lingura normala nu cu varf,de sare pentru 1l de apa si fierbi cu frunza de dafin
Dupa ce sarea s-a topit,pui saramura fierbinte peste castraveti,nu infiletezi capacele,le lasi lejer pentru ca a doua zi repeti operatiunea.
Rastorni saramura din borcane in vas,lasi sa clocoteasca adunand spuma care se formeaza,apoi umpli borcanele,infiletezi bine capacele,si le depozitezi la camara.
2018 cei mai buni castraveti sunt acestia pusi in saramura decat in otet

Nu va ingrijorati pentru ca saramura este tulbure dar cu timpul se limpezeste!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme