Prajitura inghetata cu capsune


Dupa ce am facut aceasta super delicioasa prajitura,va voi spune ce m-a indemnat 
In primul rand pentru ca am raspuns cu drag provocarii echipei de la Vegis.ro
si primind acest Ulei de cocos, am avut o bucurie imensa pentru ca am mai lucrat cu astfel de ulei si mi-a placut ce a iesit!
Imi place mult cocosul sub orice forma si am pregatit multe,incepand de la diferite bauturi,pana la dulciuri si chiar mancaruri.
Uleiul de cocos este unul dintre cele mai folosite uleiuri in cosmetica naturista si in alimentatie,datorita numeroaselor proprietati nutritive(vit.E,vit.K si minerale cum ar fi Fe),dar este bun si datorita continutului ridicat de grasimi saturate cum ar fi acidul lauric.El se prezinta sub forma solida iar la temperatura camerei sau la caldura se lichefiaza.Este ideal pentru gatit fiind mai putin predispus la deteriorare atunci cand este incalzit la temperaturi inalte.
M-am hotarat de asemenea sa fac aceasta prajitura pentru ca este foarte sanatoasa,aceasta crema din alune caju am mai facut-o la o alta prajitura,ne-a placut enorm,de aceea am repetat-o,vrand sa impartasesc si cu prietenii de la Vegis bunatatea ei,dar mai am un motiv pentru care am facut aceasta prajitura,a fost ziua sotului meu si i-am facut o surpriza sanatoasa!
AVEM NEVOIE DE:
BLAT:
300g seminte de floarea soarelui crude
4linguri cacao
3linguri sirop de artar
esenta de vanilie
5-6linguri miere de albine
CREMA:
300g alune caju crude Vegis
80ml suc de lamaie verde
60ml sirop de artar
70ml ulei de cocos Navis 
500g capsune taiate
esenta de vanilie

 
 GLAZURA:
4linguri cacao
6linguri  ulei de cocos Navis
2linguri sirop de artar
esenta de vanilie
4-5linguri miere de albine
 CUM SE PROCEDEAZA:
Se pune in blender toate ingredientele pentru blat si se proceseaza pana rezulta o pasta lipicioasa;se rastoarna rezultatul in forma de tort cu pereti detasabili de 18cm diametru,se preseaza bine cu o lingura iar cand s-a fixat bine se lasa la congelator 15min.Nu-i nici o nenorocire daca mai raman seminte ne macinate.
La blat nu am pus ulei de cocos dar am pozat cu el in toate fazele.
Pentru crema,se pun alunele caju intr-un vas cu apa rece si se lasa la temperatura din bucatarie 6h sau mai mult,poate sta si de seara pana dimineata,astfel crema va fi mai fina;dupa acest timp,se scurg bine de apa,se pun in blender,se adauga restul ingredientelor fara capsuni,uleiul de cocos se topeste pe bain marie mai multe linguri apoi se masoara cat e nevoie
Dupa ce a rezultat o crema fina,se rastoarna intr-un bol mai mare,se amesteca usor cu capsunele taiate
apoi se rastoarna peste blat,se niveleaza suprafata si se lasa la congelator 3-4h
Dupa acest timp se scoate inelul incet,se pune prajitura pe un platou
se lasa deoparte cat se pregateste glazura.
Intr-un bol se amesteca bine cacao,siropul,mierea si uleiul de cocos topit,apoi se toarna repede incepand din mijloc peste prajitura;am spus repede,pentru ca prajitura fiind inghetata glazura se intareste foarte repede.
Se orneaza cu felii de capsune deasupra apoi se lasa la frigider pana in momentul servirii
Daca i-am spus prajitura inghetata,sa nu va imaginati ca daca este scoasa de la congelator si tinuta la frigider se va topi ca si inghetata,nu!!!ca sa se inteleaga,eu am scos blatul de dimineata(pentru ca a stat toata noaptea la congelator,era foarte tarziu si nu l-am mai terminat),am scos blatul,i-am pus glazura si nici macar nu l-am pus la frigider,iar dupa pranz l-am taiat.
Are un gust incredibil de bun,este o prajitura usoara si sanatoasa,nu mai spun de gustoasa!
Pentru cine doreste sa afle mai multe despre aceasta provocare,se poate informa
pe Vegis.ro
sau poate studia mai multe informatii pe Vegis
De asemenea pentru a vedea toate bunatatile pregatite cu acest magic ulei de cocos bio Navis
se poate accesa #retetameacucocos
Va spun ca nu veti regreta!!







  


missgrey.ro

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme