Tiramisu vegan

Am cartea GUST VERDE de la GREEN SUGAR am studiat-o cu atentie si vreau sa va spun ca sunt acolo niste retete de retete!!
Pentru cine e vegan sau rovegan,este pacat sa nu aveti o asemenea carte in biblioteca personala.
Dupa ce am studiat-o,am ramas fixata pe acest Tiramisu,pentru ca in poza arata intr-un mare fel,iar mie care-mi place mult aceasta prajitura,mi-am zis sa incerc ceva mai complicat decat ce am facut pana acum;problema e ca nu dispun de aparatura mai performanta in bucatarie si m-am chinuit putin,dar s-a meritat pentru ca are un gust senzational!
AVEM NEVOIE DE BLAT:
200g migdale crude
50g curmale moi fara samburi
5linguri cafea tare
50g fulgi de ovaz fini
3linguri rom Havana Club sau 2lingurite cu esenta de rom 
2linguri pudra de cacao
1lingura sirop de artar
CREMA:
300g alune caju crud
125ml apa
5linguri ulei de cocos topit la bain-marie
esenta de vanilie
2linguri psyllium pulbere,amestecata cu 100ml apa
80ml sirop de artar

CUM SE PROCEDEAZA:
Se pun de seara in vase diferite migdalele si caju cu apa cat sa le cuprinda.
A doua zi se scurg migdalele,se spala cu apa rece,se curata de coaja care s-a umflat si cade repede,apoi se pun in robot impreuna cu restul ingredientelor de la blat
Se rastoarna rezultatul intr-un bol,si
se imparte in doua parti egale;
O forma mica de tort cu pereti detasabili,imbracata in folie alimentara(nu trebuie,doar pentru siguranta mea),formezi un prim strat de tiramisu,cu una din compozitii(a doua la frigider),se niveleaza suprafata,se preseaza cu mana apoi se lasa la congelator 40min

 In acest timp se pregateste crema;se scurg alunele,se spala,apoi se pun in robot cu restul ingredientelor de la crema,se mixeaza pana rezulta o crema fina si pufoasa,
se scoate forma de la congelator,se pune deasupra peste primul blat jumatate din crema
se niveleaza suprafata iar de aceasta data se lasa la congelator 2h,pentru ca altfel nu se poate face al doi-lea strat de tiramisu
Dupa acest timp,se pune peste crema intarita blatul doi,se preseaza bine
apoi restul de crema,se niveleaza suprafata,se acopera cu folia de pe margini si se lasa la congelator cateva ore;eu am lasat pana dimineata ca deja era seara!!
Dimineata,se scoate din forma,se elimina folia,se pune pe un platou,
se pudreaza cu cacao,se mai lasa cateva minute sa se dezghete,apoi se taie si se serveste.Un deliciu pufos,aromat,si sanatos!






 


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme