Coacaze negre pentru imunitate

Cu totii am auzit de aceste mici fructe negre,rosii sau albe,numite COACAZE,pe care noi le cumparam din supermarcheturi sau cine sunt privilegiati cu paduri prin apropiere,le pot culege direct de la sursa,dar nimeni sau poate ma insel,nu stie cat de sanatoase sunt.
Nu sunt ipocrita recunosc,nici eu nu am stiut dar avem ocazia sa ne informam de la "nenea Google"iar eu va spun si voua!
Aceste mici fructe negre sunt bogate in fitonutrienti si antioxidanti,ofera multiple beneficii pentru sanatate;sunt sarate in grasimi si calorii,de aceea sunt recomandate si in curele de slabit.
-Continutul important de fibre,regleaza digestia si trateaza constipatia
-Reduce riscul de afectiuni cardiovasculare,datorita potasiului care regleaza presiunea sangelui
-Intareste sistemul imunitar
-Datorita magneziului,protejeaza sanatatea oaselor,a sistemului nervos si muscular,totodata regleaza si glicemia din sange
-Un consum regulat de coacaze negre,pot preveni instalarea cancerului si a bolilor neurologice.
Astea fiind selectate,dragi mamici,bunici,aveti grija de imunitatea copiilor vostri si nu numai!
AVEM NEVOIE DE:
coacaze negre
miere de albine
CUM SE PROCEDEAZA:
Coacazele curatate,spalate,se pun intr-un castron si se paseaza cu o furculita,apoi se amesteca cu miere de albine.Rezultatul se pune in borcane mici,se infileteaza bine si se tin borcanele undeva la rece.
Eu prima data am pus fructele in borcan pana la treisferturi,am umplut borcanul cu miere dar mi-am adus aminte ca asa ceva am facut si cu catina anul trecut,dar le-am pasat cu furculita;am rasturnat borcanul intr-un castron,le-am pasat apoi am umplut borcanul.O treaba facuta de doua ori!!!
Cand se foloseste,se amesteca in borcan cu o lingurita cu coada lunga,apoi se ia dimineata cate o lingurita!
Sa va fie de folos!

 
 


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme