Salata de vinete cu maioneza de post

Cand am ajuns acasa din Franta,Costel sotul meu,ma astepta cu o salata de vinete pusa pe platou si frumos ornata cu rosii;dupa atata oboseala nu-mi ardea de nimic asa ca am lasat-o pe a doua zi cand,fiind mai bine dispusa si bineinteles si flamanda,la prima vedere nu mi s-a parut ceva de soi dar gustand-o a fost chiar foarte buna iar daca mi-a placut am facut si eu aceeasi reteta
Sunt si barbatii buni la ceva!!!

AVEM NEVOIE DE:1kg de vinete,2dovlecei,1cartof mai mare,1ceapa,2ardei kapia,1ceasca de ulei,sare,1lingurita mustar
CUM SE PROCEDEAZA:Dovleceiii curatati de coaja si seminte,taiati cuburi mai mari,ii punem  la fiert impreuna cu cartoful curatat si taiat in doua;vinetele si ardeiii,puse in tava de la aragaz,le coacem in cuptor;este adevarat ca sunt putin cam negre dar eu prefer negreala in schimbul mirosului in bucatarie care persista cateva zile; dupa ce s-au copt,le curatam si le punem pe un tocator inclinat sa se scurga impreuna cu ardeiii
In acest timp,scurgem dovleceiii si cartofii iar dupa ce s-au racit pasam doar dovleceiii si-i lasam deoparte

Punem vinetele in blender,le pasam putin apoi le amestecam cu dovleceiii
Pentru maioneza cartoful pasat si el,adaugam mustarul apoi mixam adaugand ulei pana creste;in situatia in care este prea gros si mixerul merge greu,se poate adauga 1ceasca mica cu apa de la fiert adaugata cate putin sau lapte cand nu este post
Amestecam apoi "maioneza"cu vinetele,condimentam cu sare,adaugam ceapa tocata marunt iar la sfarsit ardeiii kapia tocati cubulete mici dupa care se poate servi dar mai bine e sa stea la frigider cateva ore pentru ca e calda
Un deliciu!


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme