Ciorba de pui a la grec

Nu am facut niciodata asa ceva,am cautat si am vazut ca parerile sunt impartite,fiecare spunand ca-i reteta originala;asa ca am luat cartea lui Horia Varlan si am facut reteta de acolo
Ingrediente:400g carne de pui(eu am avut de curcan),1ceapa,1telina mica,1morcov,am pus si putin ardei gras gasit prin frigider,nu se cere in reteta dar eu l-am adaugat,1lingura orez cu bobul rotund,1galbenus,1pahar cu smantana,sare,zeama de lamaie,1frunza de dafin,boabe de piper,patrunjel verde si putin tarhon pe care de asemenea l-am adaugat de la mine
Punem carnea la fiert in apa rece si 1lingurita cu sare,dupa ce clocoteste si spuma a iesit la suprafata,aruncam apa,spalam carnea si o punem din nou la fiert impreuna cu dafin si boabele de piper,adaugam zarzavatul taiat cubulete iar dupa 10min de fiert adaugam si orezul,potrivim de gust iar dupa alte 10min oprim focul;intr-un bol amestecam galbenusul cu smantana si zeama de lamaie dupa gust si dregem supa,adaugand si putin tarhon.
Se serveste calda cu patrunjel deasupra.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme